A világ legtüzesebb étele

man-vs-food-spicy-phaal.jpgKép forrása: babbletop.com

Az emberek mindig mindent versenyeztetni akarnak… Meg se lepődtem, amikor megtudtam, van olyan, hogy a világ legcsípősebb étele. Phaalnak hívják, egy curryfajta. Dél-Indiából származik, onnan, ahol a curryk nagy mennyiségben tartalmaznak chilipaprikát is és ahol már a kisgyerekek gyomra is azbeszttel van bélelve. A szokásos cuccokon túl (paradicsom, fokhagyma, gyömbér, hús, ghí, ilyesmik, tessék utánaolvasni) legalább tízféle paprika kell hozzá. Ez a tény már önmagában padlóra küldene egy hadsereget, de a Phaalban közreműködő chilik között ott figyel a csípős nehézsúlyú világbajnok, a Naga jolokia, akinek még a könnygáz is előre köszön. Aki megkóstolja, és túl is éli, kérem, mesélje el! 


"The curry does have flavour but it has a spice that continues to burn your mouth for a long time.”

További pikáns sztorikért kövess Instagramon: @hungarianchilifarmer

ke_pernyo_foto_2019-01-21_16_21_38_2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://chilifarmer.blog.hu/api/trackback/id/tr8014580416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pierr Kardán 2019.01.22. 08:23:54

Mióta lehet Index címoldalra kerülni érdemi poszt nélkül?!?!

Szelid sunmalac 2019.01.22. 08:45:57

ENNYI?!?!!!???! Ezert a szarert jottem ide?!!?!?!

Szelid sunmalac 2019.01.22. 09:20:15

@Chilifarmer: A picsaba! Ennel azert tobbre szamitottam, foleg, mert ha te vagy AZ a magyar chilitermeszto, akkor minden tiszteletem a tied es mar csak a neved miatt is le kene tenni valami minosegibbet az asztalra. Ha mar irsz...vagy ne add ki ilyen formaban. Ez nem melto hozzad.

2019.01.22. 10:34:11

Nem a poszter tehet róla, hogy az épp rövidre sikerült írását -, ami lehet simán közösségépítős fejezet is - kiteszik és csalódást okoz. Viszont ha te szúrtad be ajánlódba Palvin Barbara nevét, akkor szevasz. Döntsd el, hogy bulvárt akarsz vagy szakmai blogot.
Nekem nincs bajom azzal a nővel, de annyira ellenszenvesen túlhájpolják az Index kis alternatív valóságában, hogy már hányok tőle.

Medgar 2019.01.22. 10:54:03

palvinbarbinál egy túró rudi is tüzesebb...

pannonfunk 2019.01.22. 10:59:09

Naga Jolokia + szárított gyömbér valóban üt. A gyömbért nem szokja meg az ember, és a chili rátesz. Én Madras curryt szoktam feldobni ezzel a combóval :)

sure_shot 2019.01.22. 11:03:55

Na vajon milyen lehet? Valószínűleg semmi mást nem érzel a kb 35. másodpectől csak azt, hogy felgyújtottad a komplett tápcsatornád, meg hogy kurva nagy hibát követtél el és legközelebb jó lesz a tejbegríz is emberkedés helyett.:D

Chilifarmer 2019.01.22. 11:13:31

@Szelid sunmalac:

Ne egy poszt után dobáljuk a követ, nézzünk szét. Ez rövid írás lett, igen. Igazatok van. A lényeg benne van? Szerintem igen. Az hogy index címlap lett, bocsánat. Nem veszem magamra egy percig se, Instagram közösséget akarok építeni valós követőkkel, és témában érdekeltekkel.

Köszönöm kommented!

Néhány "hosszabb".

www.instagram.com/p/BhTHLEyA6Hy/

www.instagram.com/p/Bowd9TfAh78/

www.instagram.com/p/BkiXFdtgUi1/

www.instagram.com/p/BjkvP_dA3he/

www.instagram.com/p/BjiIKegg_8j/

Chilifarmer 2019.01.22. 11:15:46

@Medgar: @Könyveslány: Egy hihetlen gyenge szó vicc volt a Phaalvin Barbi. Ennyire egyszerű, kicsit túlgondoltad egészen hányásig. Még ha kép lett volna róla, vagy ténylegesen szó a lányról a cikkben. Mindegy, bocsi hogy miattam hánytál. Szevasz.

Attilajukkaja 2019.01.22. 11:38:32

@Chilifarmer:
Nekem felkeltetted a figyelmemet, ezért is olvastam utána és linkeltem be róla egy részletesebb leírást . :o)

@sure_shot:
"Valószínűleg semmi mást nem érzel a kb 35. másodpectől csak azt, hogy felgyújtottad a komplett tápcsatornád, meg hogy kurva nagy hibát követtél el "
Nem kezdőnek való cucc, az tuti, de aki chili őrült, annak nagyon is ajánlanám. De mindenképpen kérjen hozzá joghurtos salátát (raitát) is!

Medgar 2019.01.22. 11:39:03

Miért lettél ennyire dühös? Mert szar a blogod, vagy barbira vered és megbántottalak?

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2019.01.22. 12:20:39

Naga Jolokia (aka ghost pepper vagy Bhut Jolokia vagy red Naga, stb.) Scoville heat unit: 1041420 . Ezzel a csípősséggel a jelenlegi ranglistán csupán a hetedik helyen szerepel, vagyis NEM a világ legerősebb csilije ("világbajnok").
Az erősebbek:
Carolina Reaper 2,200,000 SHU. ...
Trinidad Moruga Scorpion 2,009,231 SHU. ...
7 Pot Douglah 1,853,936 SHU. ...
7 Pot Primo 1,469,000 SHU. ...
Trinidad Scorpion “Butch T” 1,463,700 SHU. ...
Naga Viper 1,349,000 SHU. ...
Mivel magam is termesztem őket, így tapasztalatból is tudom :)

pannonfunk 2019.01.22. 12:27:31

@Andrass9: Attól még brutál, szárított gyömbérrel vegyítve.

A reaper tényleg nagyon durva. A skorpiók meg csípik a szájad szélét is, nálam most az a nagy kedvenc :)

Szelid sunmalac 2019.01.22. 12:55:03

@Chilifarmer: Ja hogy Phaalvin Barbi! De ez igy jo! csak epp nem igy van irva.
@Andrass9: Valobna, nekem is sejlett valami a Carolina Reaper-rol

Chilifarmer 2019.01.22. 14:16:54

@Medgar: Waow! Mennyire kevest kell várni a személyeskedésre. Ha szar a blogom szerinted, oké. Legyen szar elfogadom, mert biztos van jobb. Sőt! Barbira nem vertem, rosszul tudod, inkább gyakorlatias vagyok, nem nézni szeretem, hanem csinálni. És nagyon tehetséges vagy, hogy a dühöt legépelt betűkből zsigerből kiszagolod és legalább úgy analizálsz, mint egy jó algoritmus a Szilícium völgyben. Puszi

Chilifarmer 2019.01.22. 14:23:38

@Andrass9: Igazad van, a múltidő kellett volna oda. De tény, hogy volt világbajnok és hivatalosan! A listádon bizony szerepel pár fajta, mely nem került fel a hitelesített listára.

Chilifarmer 2019.01.22. 14:24:43

@Szelid sunmalac: Nem láttam, hogy hova került ki a cikk (melyik platformra), így nem tudtam ellenőrízni, hogy tették ki! Elnézést kérek, de én Phaalvint írtam az ajánlóba.
süti beállítások módosítása